Posted by: dragonflyoutinthesun | May 20, 2009

Always Coca-Cola

Sunt in primul an de facultate in Cluj si am inceput sa inteleg mai bine fraza “N-am bani, sunt student!”. Asa ca contabilitatea arata astfel: mai am 30 lei, 10 lei se duc pe strictu necesar(adica suc si tigari), 10 lei mancare si 10 lei raman de rezerva, care pana la urma se duc tot pe “strictul necesar”:). Intr-o zi am ramas doar cu banii de rezerva care s-au dus evident pe suc si tigari. Imi cumpar suc des pentru ca apa de aici sincer nu e asa buna, sau cel putin la mine in garsoniera deci chiar este un strict necesar. Deci, reluand povestea, mi-am luat o sticla de Pepsi ca deeh, studentu roman se uita la bani iar sticla de pepsi e de 2,5 l, deci economisesc. Ajung acasa, dupa o ora mi se face o sete crunta si incerc sa deschid sticla; intotdeauna mi se deschidea mai greu si ma chinuaim dar cu asta nu ajungeam nicaieri. Dupa o ora de incercari a diferitelor moduri de a deschide o sticla am renuntat si desigur ca mi-era si mai sete mai ales pentru ca nu-mi venea sa cred ca stau langa o sticla de suc si mor de sete, nu mai aveam bani si eram si nervoasa. Eh, in final a venit proprietarul dupa cateva zile sa ia chiria si l-am rugat sa deschida sticla(mentionez ca e un om solid de 2 m) si desigur radea de mine ca “auzi, nu pot sa deschid o sticla”. Ia sticla cu o mandrie barbateasca specifica in situatii de genul si dupa cateva incercari si vene umflate a renuntat si el, nu-mi venea sa cred:), dar macar s-a scos, pentru ca a reusit sami faca o gaura in dop cu briceagul. Deci, stateam si turnam suc prin capac. Din acea zi m-am jurat sa fiu loiala brand-ului Coca-Cola si mi-am zis “calitate nu cantitate”. Asta e experienta mea ciudata cu Pepsi, care m-a facut sa ma intorc la origini, ca si cand ar trebui sa lupt pentru hrana, sa vanez si sa mestesugaresc ca sa supravietuiesc:).Always Coca-Cola

Leave a Reply

Categories

