Posted by: nyurkha | June 21, 2009

Scrisoare de adio

Draga copilarie,
ceea ce am avut noi impreuna a fost cel mai frumos timp din viata mea, iar acea perioada nu o voi uita niciodata. Din pacate noi doua nu mai putem fi impreuna deoarece in viata mea nu mai este loc pentru tine.
Ai fost alaturi de mine de la inceput si cu ajutorul tau am ajuns persoana care sunt. Tu m-ai invatat ce e bine si ce e rau, tu m-ai invatat sa iubesc, tu m-ai invatat sa scriu, sa citesc, sa ma comport si sa fiu eu. Alaturi de tine am fost o naiva si inocenta copila, iar asta nu am sa reusesc sa-ti multumesc niciodata.
Cu timpul in viata meaa aparut alta persoana care a intervenit intre noi doua si anume adolescenta cu nebuniile ei, cu intrebarile ei si chinurile ei, cu frumusetea a tot ce era nou si interesant, dar care m-a distantat de tine. Adolescentei nu mi-a fost greu sa-i spun adio, dar de cand a intervenit ea m-a impins de langa tine catre maturitate.
Cu durere in suflet iti scriu aceasta scrisoare de adio, dar trebuie sa intelegi ca in viata mea a aparut altcineva si nu mai este loc pentru ca voi doua amandoua. Eu, pentru a imi continua viata, trebuie sa aleg pe una dintre voi. Trebuie sa aleg intre tine si maturitate. Cu parere de rau trebuie sa-ti spun ca o aleg pe ea.
Totusi sa nu uiti niciodata ce am avut. Eu stiu ca nu te voi uita niciodata si iti multumesc din suflet pentru tot ceea ce ai facut pentru mine. Te iubesc si te voi iubi mereu, dar trebuie sa imi continui viata alaturi de maturitate. Imi pare rau. Te iubesc.
Adio!
scrisoare

Draga copilarie,

ceea ce am avut noi impreuna a fost cel mai frumos timp din viata mea, iar acea perioada nu o voi uita niciodata. Din pacate noi doua nu mai putem fi impreuna deoarece in viata mea nu mai este loc pentru tine. Ai fost alaturi de mine de la inceput si cu ajutorul tau am ajuns persoana care sunt. Tu m-ai invatat ce e bine si ce e rau, tu m-ai invatat sa iubesc, tu m-ai invatat sa scriu, sa citesc, sa ma comport si sa fiu eu. Alaturi de tine am fost o naiva si inocenta copila, iar asta nu am sa reusesc sa-ti multumesc niciodata.
Cu timpul in viata meaa aparut alta persoana care a intervenit intre noi doua si anume adolescenta cu nebuniile ei, cu intrebarile ei si chinurile ei, cu frumusetea a tot ce era nou si interesant, dar care m-a distantat de tine. Adolescentei nu mi-a fost greu sa-i spun adio, dar de cand a intervenit ea m-a impins de langa tine catre maturitate.
Cu durere in suflet iti scriu aceasta scrisoare de adio, dar trebuie sa intelegi ca in viata mea a aparut altcineva si nu mai este loc pentru ca voi doua amandoua. Eu, pentru a imi continua viata, trebuie sa aleg pe una dintre voi. Trebuie sa aleg intre tine si maturitate. Cu parere de rau trebuie sa-ti spun ca o aleg pe ea. Totusi sa nu uiti niciodata ce am avut. Eu stiu ca nu te voi uita niciodata si iti multumesc din suflet pentru tot ceea ce ai facut pentru mine. Te iubesc si te voi iubi mereu, dar trebuie sa imi continui viata alaturi de maturitate. Imi pare rau. Te iubesc.

Adio!

Leave a Reply

Categories

