Posted by: dragonflyoutinthesun | September 21, 2009

Chestii

  • smiley-kippasIntr-o zi am ajuns acasa mai devreme, vad un tanar alergand gol pe strada. L-am intrebat: “De ce faci asta?” Mi-a raspuns: “Din cauza ca ai venit prea devreme acasa, boule!”
  • Exista unele femei care in loc sa-i faca sa sufere pe mai multi barbati, asa cum e firesc, se concentreaza asupra unuia pana il extermina. Acestea se numesc “fidele”
  • Inteligenta ma urmareste… dar eu sunt mai rapid.
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni… dar de ce sa risti?
  • Traieste fiecare zi, ca si cum ar fi ultima. Apoi, intr-o zi, asa se va si intimpla.
  • Viata mea e ca un film care nu are distributia prea reusita. Si nu ii inteleg nici actiunea.
  • Femeile sunt ca medaliile olimpice: trebuie sa lupti pentru ele, apoi iti atirna de git o viata intreaga.
  • Timpul vindeca orice, insa nu e un bun chirurg plastician.
  • Un semn sigur ca ai imbatrinit este ca luminarile de pe tort costa mai mult decit tortul.
  • Mult mai multi barbati si-ar parasi nevestele, daca ar sti sa isi faca bagajele.
  • Nu conteaza daca esti sarac sau bogat. Conteaza sa ai bani!
  • Daca ti-e foame – maninca sare: o sa iti fie sete!
  • Stresul inseamna sa te trezesti urlind, apoi iti dai seama ca nu dormeai.
  • Nu ma duce pe mine in ispita, gasesc drumul singur.
  • Daca ajuti pe cineva, ai sa vezi ca isi va aminti de tine si data viitoare cind are nevoie de ajutor.
  • Aceste “chestii nu-mi apartin, sunt doar o colectie a carei menire nu este sa va faca ziua mai buna ci sa va aduca aminte de conditia noastra umana si de stupiditatea proverbelor. Poate, poate reusiti sa schitati un zambet:)!
    Responses

    1. funny…mi-ai inseninat ziua, metaforic vorbind 😛

    2. comice.


    Leave a Reply

        Categories

