Posted by: nyurkha | September 28, 2009

Unde?

Acesta este un site .. mai bine spus o stire, care, dupa ce am citit-o am scris urmatoarea poezie. Sper din toata inima, ca teoriile conspiratiei care au aparut in ultimul timp sa fie incorecte. Desi, s-ar putea sa sper degeaba.

Am venit pe lume dezbracati de haine si imbracati cu naivitate si speranta
Am venit pe lume in secolul 21 si am venit sa vedem durere si intoleranta
Am vazut cu ochii nostrii dezastre mondiale care ne-au lasat rece
Si ne miram cum in jurul nostru cade un om beat dupa ce petrece
Acum incepem sa vedem visul unor oameni bogati devenind realitate
Vedem cum lumea devine o singura putere si acest zvon este actualitate
Ne lasam guvernati de niste cadavre ambulante ajunse la putere
Care vor bani, bani, bani si noi ne multumim cu o bere
Ne uitam la rasarit si ne miram cum au venit cu idea stralucitoare
De a uni o lume atat de frumoasa, frumoasa pentru diversitatea ei asurzitoare
Suntem marionete mute lasate in voia vantului rece al puterii
Si de sfoara ne misca ei, …mascotele mizeriei
Tu! om de rand. Sti ce ti se intampla?
Sti de ce lumea se termina si nimeni nu te asculta?
Incep sa-mi pun intrebarii pentru care nu primesc raspunsuri
Sau al caror raspuns se schimba dupa anotimpuri
Vrem unitate, dar nu pentru putere, vrem pace pentru iubire
Ei vor bani .. cred. Si atat. Si intre noi sa nu fie nici o deosebire.
A mai fost o astfel de idee in istorie
Si daca tin bine minte, nimeni nu a sfarsit in glorie.
Cititi bine si intrebati,
Unde e lumea pe care o laudati?

Unde?

Am venit pe lume dezbracati de haine si imbracati cu naivitate si speranta
Am venit pe lume in secolul 21 si am venit sa vedem durere si intoleranta
Am vazut cu ochii nostrii dezastre mondiale care ne-au lasat rece
Si ne miram cum in jurul nostru cade un om beat dupa ce petrece
Acum incepem sa vedem visul unor oameni bogati devenind realitate
Vedem cum lumea devine o singura putere si acest zvon este actualitate
Ne lasam guvernati de niste cadavre ambulante ajunse la putere
Care vor bani, bani, bani si noi ne multumim cu o bere
Ne uitam la rasarit si ne miram cum au venit cu ideea stralucitoare
De a unii o lume atat de frumoasa, frumoasa pentru diversitatea ei asurzitoare
Suntem marionete mute lasate in voia vantului rece al puterii
Si de sfoara ne misca ei, …mascotele mizeriei
Tu! om de rand. Sti ce ti se intampla?
Sti de ce lumea se termina si de ce nimeni nu te asculta?
Incep sa-mi pun intrebari pentru care nu primesc raspunsuri
Sau al caror replici se schimba dupa anotimpuri
Vrem unitate, dar nu pentru putere, vrem pace pentru iubire
Ei vor bani .. cred. Si atat. Si intre noi sa nu fie nici o deosebire.
A mai fost o astfel de idee in istorie
Si daca tin bine minte, nimeni nu a sfarsit in glorie.
Cititi bine si intrebati,
Unde e lumea pe care o laudati?

Responses

  1. lumea asta e…pierduta,lumea noastra nu exista…

    • Si mai trist e ca nu facem nimic. Ne uitam la ea cum ne scapa printre degete… trist.


Leave a Reply

Categories

