Posted by: nyurkha | October 14, 2009

Imagini

42-16335654Campanii care apara incalzirea globala cand nici macar nu stim ce se intampla la noi in continent, la noi in Uniunea Europeana unde suntem aruncati la o parte si unde un ministru olandez iti poate exprima parerea cum ca noi romanii nu avem ce cauta in Uniunea Europeana. Ne facem ganduri negre si griji ca na dau afara strainii din Uniunea Europeana cand nu ne putem vedea de propria noastra tara, unde presedintele se cearta cu parlamentul, unde senatul e in certuri cu camera deputatilor, guvernul a cazut de atatea ori incat suntem nevoiti sa enumaram fiecare mandat ca sa nu uitam unde am ramas s.a.m.d. Ne facem griji ca Elena Udrea se plimba in Delta Dunarii si face planuri, ca Boc nu mai e la putere, ca a trecut un an de la disparitia Elodiei, cand noi nu putem sa platim SMURD-ul de la noi din judet. Ne facem griji pentru probleme de curatenie din capitala noastra si nu ne putem uita ca la noi pe strada stau gunoaiele in mormane impresionante de culoare si miros. E chiar asa de greu sa na uitam intai in jurul nostru si dupa aia sa comentam despre cei din afara razei noastre vizuale.

Responses

  1. Fetita draga, documenteaza-te inainte sa scrii aberatii. Parlamentul nu se cearta cu Camera Deputatilor. Camera Deputatilor e parte din Parlamentul Romaniei .
    “Parlamentul României este organ reprezentativ suprem al poporului român şi unica autoritate legiuitoare a României. Parlamentul este bicameral, fiind alcătuit din Senat şi Camera Deputaţilor.” – sursa wikipedia. Dai si tu din taste sa o faci pe revoltata cand tu habar n-ai de ce se petrece in tara asta. E de bun simt sa stii ca avem parlament bicameral. N-ai deloc responsabilitate editoriala

    • Stiu ca parlamentul e bicameral. Am fost prea revoltata se pare ca si nu mi-am recitit propria compunere. Am sa editez. 🙂

  2. I am evil >:)

  3. ideea e ca…se cearta si intre ei acesti domni,se contrazic singuri,deci eu nu vad greaseala ca a scris ca se cearta parlamentul cu camera deputatilor.ce conteaza din ce gasca fac parte…

    • Da, aia era ideea :). Oricum la conducere e un haos asa de mare incat e posibil sa se scrie noi definitii pentru “guvern”, “parlament”, “senat” si de ce nu chiar si pentru “presedinte”.

  4. cum adica sa se scrie noi defintii? ce definitii?…iar vorbiti prostioare…nu mai bine va vedeti voi de fustite, oja de unghii, ruj si altele decat sa va dati cu parerea pe teme despre care nu stiti nimic ? Defintiile respective sunt scrise in Constitutia Romaniei. Mai fetelor…

    • Hai serios? Sunt scrise in constitutie?
      Imi dau cu parerea pe ce am eu chef in blogul nostru, iar daca nu ai inteles la ce m-am referit nu da vina pe mine ca nu intelegi. Noi definitii in sensul ca la noi nu merge nimic cum ar trebui sa mearga, asa cum e scris in constitutie, pentru ca fiecare face ce vrea neluand in cont in ce pozitie se afla.

  5. Am inteles. De-acum nu mai comentez pentru ca doar comentariile pozitive sunt apreciate

  6. catalin,sovinismul nu cred ca mai e la moda,mai ales cand oja si rochitele sant si preocupari ale barbatilor…care intamplator sau nu, sant unii chiar in parlamnetul german sau europen,asa ca poate chiar ar trebui sa ne uitam mai mult in gradina noastra.


Leave a Reply

Categories

